Celem Konkursu jest wyłonienie najlepszej naukowej publikacji książkowej z zakresu bankowości, pieniądza i finansów, a pośrednio także podnoszenie jakości publikacji ekonomicznych polskich ekonomistów oraz promocja najwybitniejszych z nich.
Prezes Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu ogłasza X jubileuszową edycję ogólnopolskiego konkursu im. prof. Romana Głowackiego na najlepszą pracę magisterską/licencjacką z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji.
Znasz zaangażowanych, działających na rzecz społeczeństwa młodych ludzi? Zgłoś ich do Nagrody im. Tadeusza Mazowieckiego!
Celem Konkursu jest wyłonienie 2 inicjatyw wolontariackich, które zostaną zrealizowane przez zespoły minimum 2 wolontariuszy na rzecz promocji kultury oraz wzmacniania działań wolontariackich.
Jesteś pasjonatem sportu lub żyjesz z jego uprawiania, a także działasz w stowarzyszeniu lub innej instytucji? Niezależnie od tego, jaki sport uprawiasz, stypendium Snowtrex wspiera sportowców, którzy przekonują o swoim zaangażowaniu i pasji do sportu.