Aktualności

Akademia DigiBee -bezpłatne szkolenie z marketingu internetowego
24.04.2025

Akademia DigiBee -bezpłatne szkolenie z marketingu internetowego

Po zakończeniu szkolenia każdy uczestnik otrzyma certyfikat potwierdzający zdobyte umiejętności, a osoby wyróżniające się - zaproszenie na płatny staż z perspektywą dalszej współpracy z agencją DigiBee.

Alternatywa dla zwykłego CV, czyli portfolio online
23.04.2025

Alternatywa dla zwykłego CV, czyli portfolio online

Zbudowanie portfolio online stanowi jeden z najważniejszych kroków w budowaniu kariery, niezależnie od branży. Jeśli zajmujesz się grafiką, fotografią, projektowaniem lub pracujesz w innej dziedzinie, w której realizujesz różne projekty, profesjonalna prezentacja Twojej działalności online może stanowić doskonałą alternatywę dla tradycyjnego CV.

Paradoks AI: 38% młodych pracowników boi  się o swoją pracę, mimo że najlepiej znają  sztuczną inteligencję.
11.04.2025

Paradoks AI: 38% młodych pracowników boi się o swoją pracę, mimo że najlepiej znają sztuczną inteligencję.

Badanie Pracuj.pl pokazuje, jak młode osoby – w tym studenci – podchodzą do roli sztucznej inteligencji w pracy i rekrutacji. Choć są najbardziej obyci z AI, aż 38% z nich obawia się jej wpływu na zatrudnienie, a niemal połowa ma wątpliwości etyczne dotyczące jej wykorzystania w procesach rekrutacyjnych.

Student w formie, czyli harmonia ciała i umysłu w czasie studiów
09.04.2025

Student w formie, czyli harmonia ciała i umysłu w czasie studiów

Okres studiów to intensywny czas rozwoju młodego człowieka, zarówno pod względem intelektualnym, jak i osobistym. W natłoku codziennych zajęć, obowiązków uczelnianych oraz społecznych łatwo stracić z oczu własne potrzeby. Zdrowy styl życia studenta obejmuje znacznie więcej niż tylko aktywność fizyczną i zdrowe jedzenie.

Konkurs od Praca.pl i Trening Kariery.
08.04.2025

Konkurs od Praca.pl i Trening Kariery.

Konkurs "Profesjonalne CV – dlaczego właśnie Tobie mamy pomóc je napisać?", w którym główną nagrodą będzie pomoc w przygotowaniu CV.