Zbadaj.to to zaproszenie do fascynującej przygody z insightami!
Dzięki udziałowi w konkursie zdobędziesz praktyczną wiedzę o zachowaniach i potrzebach ludzi oraz dowiesz się jak prowadzić badania i tworzyć strategie. To obecnie bardzo poszukiwane kompetencje, niezbędne w wielu prestiożowych zawodach i branżach. Finałowy Boot Camp zbadaj.to z udziałem doświadczonych praktyków biznesu to prawdziwybooster Twojej kariery i networkingu!
Organizatorami konkursu studenckiego zbadaj.to jest Polskie Towarzystwo Badania Rynku i Opinii oraz Organizacja Firm Badania Rynku i Opinii. Partnerem edycji 2025 jest LIDL.
Do 14 maja zarejestruj swój udział w konkursie.
Do 21 majawyślij Twoje rozwiązanie zadania konkursowego, polegające na przygotowaniu krótkiej prezentacji (ppt, pdf lub video) na temat love brands generacji Z i Twoich rekomendacji dla LIDL.