Wpis może zawierać nieaktualne dane.
Dane osobowe w marketingu – jak wybrać właściwą podstawę przetwarzania danych?
To pytanie zadaje sobie każdy, kto prowadzi działalność marketingową, często uznawaną za jedną z tych, która najbardziej ingeruje w prawo do ochrony danych osobowych.
Jak najlepiej to zrobić? O tym opowie dr Paweł Litwiński podczas bezpłatnego szkolenia online, pt.: "Dane osobowe w marketingu – jak wybrać właściwą podstawę przetwarzania danych?", które odbędzie się 3.12.2024 r. godz. 13.30
Program szkolenia:
- Marketing, marketing bezpośredni, cele statystyczne, analityczne itp., czyli czy właściwe jest przetwarzanie danych osobowych w celu marketingowym.
- Przetwarzanie danych osobowych, a korzystanie ze środków komunikacji elektronicznej – ramy prawne.
- Między zgodą, a uzasadnionym interesem w marketingu.
- Wynagradzanie za zgodę, łączenie zgód, dobrowolność zgód, czyli problemy zgody specyficzne dla marketingu.
- Zgoda na korzystanie ze środków komunikacji elektronicznej.
- Granularność (szczegółowość) zgody, czyli zgody na konkretne kanały komunikacji.
Zapisz się już dziś na stronie -->>Wolters Kluwer