Aktualności

Dane osobowe w marketingu – jak wybrać właściwą podstawę przetwarzania danych?

29.11.2024 ABK poleca
Wpis może zawierać nieaktualne dane.

Dane osobowe w marketingu – jak wybrać właściwą podstawę przetwarzania danych?

To pytanie zadaje sobie każdy, kto prowadzi działalność marketingową, często uznawaną za jedną z tych, która najbardziej ingeruje w prawo do ochrony danych osobowych.

Jak najlepiej to zrobić? O tym opowie dr Paweł Litwiński podczas bezpłatnego szkolenia online, pt.: "Dane osobowe w marketingu – jak wybrać właściwą podstawę przetwarzania danych?", które odbędzie się 3.12.2024 r. godz. 13.30

Program szkolenia:

  1. Marketing, marketing bezpośredni, cele statystyczne, analityczne itp., czyli czy właściwe jest przetwarzanie danych osobowych w celu marketingowym.
  2. Przetwarzanie danych osobowych, a korzystanie ze środków komunikacji elektronicznej – ramy prawne.
  3. Między zgodą, a uzasadnionym interesem w marketingu.
  4. Wynagradzanie za zgodę, łączenie zgód, dobrowolność zgód, czyli problemy zgody specyficzne dla marketingu.
  5. Zgoda na korzystanie ze środków komunikacji elektronicznej.
  6. Granularność (szczegółowość) zgody, czyli zgody na konkretne kanały komunikacji.

Zapisz się już dziś na stronie -->>Wolters Kluwer

Galeria zdjęć