Nie wystarczy dziś tylko umieć pisać czy przekonywać słowami. W dobie szybkiej komunikacji liczy się także odpowiedni przepływ treści i dbałość o interakcję z użytkownikiem. Umiejętne łączenie dwóch obszarów - świata copywritingu i UX jest kluczem do skutecznego docierania do klientów w przestrzeni stron i aplikacji.
Czego się dowiesz i nauczysz?
- Poznasz różne sposoby konstruowania treści w strukturze stron i aplikacji.
- Będziesz wiedzieć, jaki tekst odpowiada za interakcję i jakie musi mieć cechy.
- Rozróżnisz teksty o charakterze copywritingowym i będziesz wiedzieć kiedy ich używać.
- Poznasz przykłady z polskich marek i produktów cyfrowych, które wyznaczają trendy komunikacji.
- Jak rozwijać się w zawodach copy i UX writera?
Do kogo skierowane jest szkolenie?
- osób prowadząych działalność gospodarczą,
- osób zajmujących się copywritingiem,
- humanistów,
- osób związanych zawodowo z marketingiem,
- wszystkich osób zainteresowanych rozwijaniem swoich kompetencji.
Kiedy: 10.12.2024 9:00-11:00
Gdzie: on-line
Uczestnicy szkolenia otrzymują certyfikat udziału w szkoleniu.